Boyama Kitapları
Boyama Kitapları
Çalışma, 2010 ve 2015 yılları arasında, dışarıdan bakıma
ihtiyaç duyan her iki oyun alanında, yani acil servis veya X-ışınları için
yapılan ziyaretlerde meydana gelen toplam yaralanma sayısını izlemiştir.
Bu
zaman diliminde 10 adet bu tür yaralanma vardı; bunlar arasında dikişlere
ihtiyaç duyan bir göz kapağından ve kırılmış parmaklardan kırılmış kollara ve
bir kulakta bir kayaya kadar uzanan bir göz kapağı vardı.
Normal oyun alanında ve AP'de üç olay meydana geldi. (Birçoğu denetlenmemiş saatler dışında gerçekleştiği için dahil edilemedi.)
Bu bilgileri kullanarak, siteyi kullanan çocukların sayısını
ve sitelerin kullanıldığı saatlerin sayısını, araştırmacılar yaralanma riskini
hesaplayabildiler, ki bu da "herhangi bir çocuğun ciddi şekilde
yaralanmasının istatistiksel olasılığı" sitede boyama kitapları geçirilen saat. "
AP'nin normal oyun alanından 4.3 kat daha güvenli olduğunu gördüler.
Risk teorisyeni David Ball'un karşılaştırmalı riskler
tablosu bağlamında (bkz. Burada): "Yetişkinlerin sıklıkla 'riskli' veya
tehlikeli olarak tanımladıkları ortam, aslında, golften biraz daha güvenlidir.
Her iki bölge, ortalamadan daha güvenlidir. sadece evde olmak. "
Araştırmacılar, macera oyun alanının göreceli güvenliğini, çocukların yapısına çok yakından dahil oldukları gerçeğine bağlıyor.
"Onların sürekli olarak yeniden tasarımı ve ekipmanın
değiştirilmesi, geliştikçe yavaş yavaş ve kademeli olarak risk seviyelerini
arttırmalarına izin veriyor. Üç merdivenle ilgili yaralanmalardan ikisi,
yetişkin tasarımlı ekipman ve bir de AP'de bir kale merdiveninin üzerinde
meydana geldi. tırmanıcı bilgisi olmadan değiştirilmişti. Başka bir çocuk,
AP'deki tek yetişkin yapısından düşmüştü. "
Meraklı ama sinir bozucu, yetişkinlerin AP'nin olduğu kadar
güvenli olduğunu öğrenmek için ne kadar şaşırırlar. Sınıflar ve koridorlar gibi
diğer yerlerdeki yaralanmalar normal olarak kabul edilirken, AP'de meydana
gelen herhangi bir şey detaylı bir açıklama gerektirir. Araştırmacılar
sonuçlarına göre yazdılar.
"Macera oyun alanlarının düzensiz olduğu, yaralanmaların
sık sık meydana geldiği denetlenmemiş yerler olduğu konusunda ortak bir algı
var. Yaralanmalar meydana geldiğinde, AP personelinin yaklaşımları için tam
açıklamalar ve boyama kitapları gerekçeler sunması gerekiyordu. Okul günü boyunca meydana gelen
yaralanmalar korkutucu kazalar olarak çerçevelendi, Kimse banyo kapılarını
sökmeyi veya vagon kullanımını durdurmayı önermedi. "
Bu çalışma çok ama çok küçük olmakla birlikte, çocuklar için
tehlikeli olduğunu düşündüğümüz şeylerin çoğu zaman değil; Çocukların nerede ve
nasıl oynadıklarına dair yetişkinlerimizin bakış açılarını değiştirmenin onlar
için oldukça yararlı olabileceğini düşünüyoruz. Çocuklar macera oyunlarına ve
bu günlerde her zamankinden daha fazla özgür oyuna ihtiyaç duyarlar ve
yetişkinler, eski oyun tahtalarının bir yığınından ziyade, sabit oyun setleri
hakkında daha fazla endişelenmeliyiz.
Peki ya pedalları yoksa ve e-bisiklet kadar pratik değilse, çok zarif ve minimaldir.
Vespa, Gregory Peck ve Audrey Hepburn Roma Romanında onunla
birlikte oynadığı günden beri bir tasarım klasiği olmuştur. Havacılık mühendisi
Corradino D’Ascanio tarafından Piaggio için tasarlanan bu otomobil, günün tüm
motosiklet problemlerini çözen bir araç olarak tasarlandı. Devrimci; Tarih Blog
yazıyor:
Yenilikçiliği, sürüşü kolaylaştırmak için gidonlarda vites
değiştirme, bir tamirciye ihtiyaç duymayan herkesin yerini alabilecek
lastikleri, çamurdan, tozdan, sudan ve çeşitli sokak çöplerinden korunan bir
vücut tasarımını, caddeyi koruyan kapalı bir motoru içeriyordu. Gres lekelerinden
arındırma kıyafetleri ve uzun yolculuklar için bile bisikletçilerin rahatça
oturmasını sağlayan sürüş pozisyonu.
Filmden sonra herkes bir tane istedi. “Audrey Hepburn ve
Gregory Peck'in, Numero 3'te Roma ile yakınlaşan silinmez görüntüleri, Vespa'yı
dünya çapında bir ikon haline getirmede büyük rol oynadı.”
Ayrıca gürültülü 98cc iki zamanlı motor ile gerçekten kokmuş
ve kirletici oldu. Şimdi Designboom, elektrik çağını klasik olarak güncelleyen
Guilio Iaccetti'nin çalışmalarını gösteriyor. Işığa geri dönüyor ve orijinal
Vespa 98'i çevikleştiriyor; "yıllardır" daha ağır "olan son
nesillere aykırı olarak, vespampère’in tasarımında gereksiz olan her şey
elimine edildi."
Her şey daha pürüzsüz ve daha basit; Designboom'dan:
Scooterın minimalist, hafif versiyonu, geleneksel yanal
kabukların, elektrik motorunun ışığında, geleneksel gazdan çok daha az yer
kaplayan, çıkardığını görür. Tüm kontroller, hızölçer, yakıt göstergesi ve
lambalara kablosuz bağlantı boyama kitapları kullanılarak bir uygulama üzerinden erişilirken,
akıllı telefonda bir akıllı telefon saklamak için özel bir bölme oluşturuldu.
Designboom'daki bu zarif makinenin daha fazla fotoğrafı. Pek
çok Vespa benzeri elektrikli scooter gösterdik (aşağıdaki ilgili linklere
bakınız) ve normalde bir scooter hayranı olmamakla birlikte, daha hafif, daha
küçük e-bisikletler için yedek pedallar ve biraz egzersiz yaptık ama bu
problemlerin çoğu Corradino D ' Ascanio 1946'da çözüldü, bisikletler ve
e-bisikletler için de geçerli.
Yorumlar
Yorum Gönder